مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 14:552024-05-26سياسي

رکورد ترانزیت کشور شکسته شد


رکورد ترانزیت در سال گذشته شکسته شد و با ادامه مسیر رشد ترانزیت در سال 1403 پیش بینی می شود که این رکورد باز هم شکسته شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه تاکید شهید رییسی بر این بود که توسعه ترانزیت می تواند به اندازه نفت در کشور درآمد داشته باشد، گفت: رشد ترانزیت نشان می دهد که مذاکرات بین المللی و منطقه ای شهید رییسی در حال به ثمر نشستن است.

   وی در حاشیه بهره برداری از راه آهن یزد ـ اقلید در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهانش، پروژه راه آهن یزد ـ اقلید را یکی از پروژه های مورد تأکید رییس جمهوری فقید کشورمان دانست و اظهار داشت: عملیات تکمیلی خط ریلی و بهره برداری از راه آهن یزد ـ اقلید عملیات بزرگی بود که در 2 سال اخیر بیش از 850 میلیارد تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: مسیر راه آهن اقلید – یزد به طول 270 کیلومتر است که 245 کیلومتر از طول مسیر این راه آهن در محدوده استان یزد و بقیه در حوزه استحفاظی استان فارس قرار دارد.

بذرپاش ادامه داد: یزد به عنوان یکی از استان های مهم صاحب بار که به دلیل وجود معادن مختلفی که در این استان قرار دارد، برای فعالان صنعت ریلی استان جذابی است و باید این صنعت در منطقه توسعه بیشتری پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد ترانزیت کشور شکسته شد

رکورد ترانزیت کشور شکسته شد