مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 11:002024-05-31سياسي

افراد فعال هلال احمر خود را خدمتگذار مردم می دانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همچون سال های گذشته و در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بالغ بر 500 عضو جوان هلال احمر استان تهران با حضور دبیرکل و رییس سازمان جوانان هلال احمر، - دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: اعضای داوطلب هلال احمر به هر نوعی تلاش می کنند تا مشکلات افراد نیازمند را برطرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همچون سال های گذشته و در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بالغ بر 500 عضو جوان هلال احمر استان تهران با حضور دبیرکل و رییس سازمان جوانان هلال احمر، ضمن حضور در حسینیه جماران، با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند و با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی (یادگار آن حضرت) دیدار کردند.

در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بالغ بر 500 عضو جوان هلال احمر استان تهران با حضور دبیرکل و رییس سازمان جوانان هلال احمر، جمعی از شورای معاونان سازمان جوانان و هلال احمر استان تهران و دیگر مسئولان، ضمن حضور در حسینیه جماران، با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق و با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی (یادگار آن حضرت) دیدار کردند.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی رییس سازمان جوانان هلال احمر در ابتدای این مراسم اظهار کرد: اعضای جوان هلال احمر به معنای واقعی در تلاش و کوشش هستند تا آرمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فعال هلال احمر خود را خدمتگذار مردم می دانند

افراد فعال هلال احمر خود را خدمتگذار مردم می دانند