مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 23:202024-05-31بين الملل

محکومیت ترامپ تاثیر چندانی بر عملکرد وی در انتخابات ندارد


یک نظرسنجی تازه نشان داد محکومیت دونالد ترامپ در دادگاه نیویورک تاثیر چندانی بر عملکرد وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نخواهد داشت.

- یک نظرسنجی تازه نشان داد محکومیت دونالد ترامپ در دادگاه نیویورک تاثیر چندانی بر عملکرد وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی مشترک خبرگزاری رویترز و مؤسسه ایپسوس نشان می دهد که محکومیت اخیر دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، تأثیر چندانی بر حمایت رای دهندگان حزب جمهوری خواه از او ندارد.

در روز پنجشنبه هیئت منصفه دادگاه نیویورک ترامپ را در تمام 34 مورد اتهام پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، مجرم شناخت.

ترامپ در این پرونده به جعل اسناد مالی با هدف پنهان کردن حق السکوت متهم بوده و این حکم او را به اولین رییس جمهور آمریکا بدل می کند که مرتکب بزه شده و مجرم شناخته می شود.

این نظرسنجی جدید که پس از محکومیت ترامپ برگزار شده، نشان می دهد 56 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه می گویند حکم دادگاه تأثیری بر حمایت آن ها از ترامپ ندارد، 35 درصد می گویند این حکم حمایت آن ها از ترامپ را افزایش خواهد داد، زیرا در نظر آنان، این حکم جنبه سیاسی دارد و نمایانگر واقعیت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترامپ تاثیر چندانی بر عملکرد وی در انتخابات ندارد

محکومیت ترامپ تاثیر چندانی بر عملکرد وی در انتخابات ندارد