مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 16:102024-06-09اجتماعي

آموزش عشایر منطقه شکار ممنوع بصیران اقلید برای پیشگیری از آتش سوزی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید از اجرای برنامه آموزش عشایر منطقه شکار ممنوع بصیران برای پیشگیری از آتش و اطفاء حریق خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید از اجرای برنامه آموزش عشایر منطقه شکار ممنوع بصیران برای پیشگیری از آتش و اطفاء حریق خبر داد.

علی بخش نجاتی امروز، 20 خردادماه با اعلام این خبر بیان کرد: در این برنامه آموزشی که توسط انجمن همیاران و پاکسازان طبیعت شهرستان اقلید با مشارکت اداره محیط زیست و انجمن زاگرس سبز اقلید و سرحد انجام گرفت، کارشناسان انجمن با مراجعه به بُنه عشایر و آموزش چهره به چهره، عشایر منطقه را با فنون پیشگیری از حریق و اطفاء آن در صورت بروز آتش سوزی آشنا کردند.

وی افزود: در این برنامه که به مدت 10 ساعت به طول انجامید به بیش از 30 چادر عشایری مراجعه شد و آن ها خصوصا چوپانان و مسئولان مراتع با این فنون آشنا شدند.

در حاشیه این برنامه نیز در راستای حمایت از حیات وحش پیام های فرهنگ سازی به عشایر منتقل شد.

نجاتی اضافه کرد: کنترل رفتار مردمی که در عرصه های جنگلی و مرتعی زندگی می کنند و آموزش آنان برای اجتناب از روشن کردن آتش در جنگل و مرتع و جلوگیری از آتش زدن کلش مزارع حاشیه جنگل و یا کنترل چین آتش سوزی هایی با شخم زدن اطراف مزرعه و ایجاد دیوارهای سنگ چین در حاشیه این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عشایر منطقه شکار ممنوع بصیران اقلید برای پیشگیری از آتش سوزی

آموزش عشایر منطقه شکار ممنوع بصیران اقلید برای پیشگیری از آتش سوزی