مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 14:202024-05-31سياسي

کشتار آوارگان در رفح تمام دنیا را بر ضد صهیونیستها کرده است


امام جمعه موقت یزد با اشاره به گسترده شدن جبهه مقاومت در سراسر دنیا، گفت: جنایات وحشتناک این روزهای صهیونیستها در منطقه رفح و کشتار آوارگان جنگی، - ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با اشاره به گسترده شدن جبهه مقاومت در سراسر دنیا، گفت: جنایات وحشتناک این روزهای صهیونیستها در منطقه رفح و کشتار آوارگان جنگی، تمام دنیا را بر ضد صهیونیستها کرده است.

آیت الله سید ناصر محمدی امروز یازدهم خردادماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل این شهر برگزار شد، به رعایت تقوی الهی و پرهیز از گناه توصیه کرد و گفت: فردا شنبه مصادف با 23 ذی القعده روز زیارتی خاصه امام رضا(ع) است که امیدواریم مورد اهتمام دوستدارن آن امام همام واقع شود.

وی روز 25 ذی القعده را مصادف با روز دحو الارض خواند و گفت: این روز مبارک و با فضیلتی است که شب و روز آن به برکت به زمین و خارج شدن خشکی ها از زیر دریاها زمان مناسبی برای عبادت خداوند است.

خطیب جمعه یزد ضمن تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب در روز چهاردهم خردادماه، گفت: امام(ره)،کسی بود که با احیای مجدد اسلام، مستضعفین عالم را به جنب و جوش درآورد.

وی با اشاره به خدمات بزرگ خمینی کبیر(ره)، از جمله آنها را تجدید حیات دینی و معنوی انسان معاصر و بطلان نظریه های ضد دینی در دورانی که دینداری در حال فراموشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار آوارگان در رفح تمام دنیا را بر ضد صهیونیستها کرده است

کشتار آوارگان در رفح تمام دنیا را بر ضد صهیونیستها کرده است