مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 12:502024-05-27حوادث

هشدار پلیس به سالمندان برای استفاده از عابربانک


رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه های خودپرداز هشدار داد.

- رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه های خودپرداز هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد شریفی با اشاره به سوء استفاده های صورت گرفته در زمان حضور افراد در پای دستگاه های عابر بانک، گفت: مروری خبرهایی چون دستگیری عوامل سرقت حساب های بانکی سالمندان، شگرد یک سارق برای کلاهبرداری از افراد بی سواد در کنار دستگاه خودپرداز، کلاهبرداری از افراد سالمند، دستگیری عوامل سرقت حساب های بانکی سالمندان و .

نشان می دهد که افراد شیاد در این روش سعی می کنند با بهانه های مختلفی چون کمک کردن یا کار راه انداختن به افراد کهنسال آنها را فریب داده و با شگردهای خاص مجرمانه حساب آنان را تخلیه کنند.

وی افزود: برخی افراد فرصت طلب منتظر کوچکترین غفلت از افراد و به ویژه افراد سالمندی در حین انجام کارهای بانکی یا برداشت وجه هستند.

دیده شده افرادی به بهانه کمک به سالمندانی که طرز استفاده از کارت بانکی را به خوبی نمی دانند اطلاعات و رمزهای آنها را سرقت می کنند و در فرصت مناسب بلافاصله اقدام به خالی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به سالمندان برای استفاده از عابربانک

هشدار پلیس به سالمندان برای استفاده از عابربانک