مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 15:312024-05-27اقتصادي

اگر دلار 4200 حذف نمی شد، پایه پولی و تورم افزایش می یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز دوشنبه 7 خرداد در سی و یکمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به پایدارسازی منابع بودجه، اعلام کرد: در دولت سیزدهم 330 هزار میلیارد تومان صرف بازپرداخت اصل و سود اوراق مالی دولت قبل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز دوشنبه 7 خرداد در سی و یکمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، اظهار داشت: با وجود چنین حادثه تلخی که در کشور اتفاق افتاد، امورات کشور بدون وقفه در حال اجراست.

برگزاری دور جدید مجلس شورای اسلامی و همچنین برگزاری یک همایش علمی فاخر نشان می دهد که کشور ما به ثبات و آرامش و نظمی رسیده و با اتفاقاتی هرچند بزرگ و سهمگین، اما مسیر اداره کشور دچار تزلزل و اختلال نمی شود.

وی با بیان اینکه برای بهبود فضای تقنینی مربوط به بخش پولی و ارزی کشور در قانون برنامه هفتم توسعه اقداماتی انجام شده است، افزود: تیم اقتصادی دولت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه با همکاری یکدیگر، با ارائه یک برنامه نظم قانونی مساعدی را برای بخش پولی بانکی و ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دلار 4200 حذف نمی شد، پایه پولی و تورم افزایش می یافت

اگر دلار 4200 حذف نمی شد، پایه پولی و تورم افزایش می یافت