مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 08:202024-05-28بين الملل

جدیدترین قول آمریکا به اروپا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تابناک؛ تصمیم رییس جمهور آمریکا برای توقف صدور مجوز پروژه های جدید گاز طبیعی مایع (ال ان جی)، اروپا را که به شدت به صادرات آمریکایی وابسته شده است، برآشفته کرد، اما یک مقام انرژی آمریکایی به پولیتیکو گفت: تصمیم جو بایدن برای توقف تایید پروژه های جدید ال ان جی، بر تحویل گاز به اروپا، تاثیر نخواهد گذاشت.

تصمیم رییس جمهور آمریکا برای توقف صدور مجوز پروژه های جدید گاز طبیعی مایع (ال ان جی)، اروپا را که به شدت به صادرات آمریکایی وابسته شده است، برآشفته کرد، اما یک مقام انرژی آمریکایی به پولیتیکو گفت: تصمیم جو بایدن برای توقف تایید پروژه های جدید ال ان جی، بر تحویل گاز به اروپا، تاثیر نخواهد گذاشت.

دیوید تورک، معاون وزیر انرژی آمریکا پس از دیدار رده بالایی با مقامات فرانسوی در پاریس، در مصاحبه ای اظهار کرد: تصمیم رییس جمهور آمریکا همچنین بر ساخت و ساز فعلی به منظور صادرات حجم بیشتری ال ان جی، تاثیر نخواهد گذاشت.

این اطمینان دادن دوباره به مقامات اروپایی مضطرب، چند ماه پس از آن صورت می گیرد که بایدن، تایید صادرات ال ان جی آتی از پروژه های گازی جدید را متوقف کرد.

این اقدام غیرمنتظره برای رفع نگرانی رای دهندگان حساس به مسائل اقلیمی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر، انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین قول آمریکا به اروپا

جدیدترین قول آمریکا به اروپا