مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 11:052024-05-30سياسي

رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین نامه است/ پاپی زاده: حاضر به گذشت از حقم بودم


در شرایطی امروز اکبر رنجبرزاده صندلی دبیری هیات رییسه را به عباس پاپی زاده واگذار کرد که رنجبرزاده بازشماری آرا را خلاف آیین نامه دانست و پاپی زاده اعلام کرد که به دلیل شفافیت در مجلس و جلوگیری از ابهام بیشتر در این جایگاه حاضر شد.

- رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین نامه است/ پاپی زاده: حاضر به گذشت از حقم بودم در شرایطی امروز اکبر رنجبرزاده صندلی دبیری هیات رییسه را به عباس پاپی زاده واگذار کرد که رنجبرزاده بازشماری آرا را خلاف آیین نامه دانست و پاپی زاده اعلام کرد که به دلیل شفافیت در مجلس و جلوگیری از ابهام بیشتر در این جایگاه حاضر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز مجلس و قبل از ترک جایگاه هیات رییسه گفت: صندلی هیات رییسه با سایر صندلی های مجلس تفاوتی ندارد و این نمایندگان مجاس هستند که به مجلس اعتبار می دهند لذا جابجا شدن صندلی ها مشکلی ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات هیات رییسه، آقای کوچک زده اعتراض نسبت به شمارش آرا داشت و رییس مجلس دستور بازشماری آرا را صادر کرد حال اینکه این اتفاق در 100 سال گذشته هم رخ نداده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: هیات رییسه سنی مسئولیت صفر تا صد برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس را به عهده دارد پس اگر اعتراضی به آرای اعلامی وجود داشت باید همان زمان اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین نامه است/ پاپی زاده: حاضر به گذشت از حقم بودم

رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین نامه است/ پاپی زاده: حاضر به گذشت از حقم بودم