مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-18بين الملل

مدودف: آماده انتقال انرژی هسته ای صلح آمیز به شرکای آسه آن هستیم


رییس جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه گفت روسیه آماده گسترش همکاری با انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) در زمینه توسعه انرژی اتمی، - رییس جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه گفت روسیه آماده گسترش همکاری با انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) در زمینه توسعه انرژی اتمی، از جمله ساخت نیروگاه ها و انتقال فناوری انرژی هسته ای صلح آمیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رییس جمهور و نخست وزیر این کشور هم بوده، در میزگردی گفت: ما قصد و نیت شرکت های خود را تایید می کنیم که نه تنها به تعهدات تامین هیدروکربن که برای بسیاری از کشورهای حاضر اهمیت دارد، پایبند هستند، بلکه پروژه های سرمایه گذاری و فناوری پیشرفته را به ویژه در انرژی هسته ای نیز مدیریت می کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از معاون شورای امنیت روسیه گزارش کرد: شرکت روس اتم به گسترش همکاری با کشورهای آسه آن (برونیی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام) در ساخت نیروگاه های اتمی و انتقال فناوری های لازم به شرکا علاقه مند است.

مدودف افزود که روسیه همیشه نیازهای شرکای خود را برآورده می سازد و از این طریق به دسترسی آنها به این منبع مهم انرژی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: آماده انتقال انرژی هسته ای صلح آمیز به شرکای آسه آن هستیم

مدودف: آماده انتقال انرژی هسته ای صلح آمیز به شرکای آسه آن هستیم