مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 12:002024-05-28اجتماعي

897 دانش آموز با نیازهای ویژه کردستانی در اردوهای تربیتی شرکت کردند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، از شرکت 897 دانش آموز با نیازهای ویژه در اردوهای یک روزه تربیتی نشاط وشکوفایی مدارس استثنایی استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، از شرکت 897 دانش آموز با نیازهای ویژه در اردوهای یک روزه تربیتی نشاط وشکوفایی مدارس استثنایی استان خبر داد.

طالب محمدی، برنامه ریزی برای این سفرهای تربیتی را در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین مهم برشمرد و اظهار کرد: دانش آموزان دختر وپسر مدارس استثنایی در سطح شهرستان ها و مناطق استان در اردوهای یک روزه نشاط و شکوفایی با همراهی اولیاء خود شرکت کردند.

وی افزود: سفرهای تربیتی یکی از بهترین راهکارهای کشف و پرورش خلاقیت دانش آموزان و جزو بهترین و ماندگارترین خاطرات دانش آموزان در دوران تحصیل است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه اردوی مدرسه فرصتی عالی برای توسعه ی طیف وسیعی از مهارت های اجتماعی است، بیان کرد: بیشتر فعالیت ها در اردوهای مدارس به صورت گروهی و تیمی است که برای تقویت روابط دوستانه جدید با دانش آموزانی که کمتر می توانند ارتباط برقرار کنند، بسیار مفید و موثر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای مهم تربیتی اردوهای دانش آموزی است، برگزاری اردو را در شکل گیری شخصیت دانش آموزان مؤثر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

897 دانش آموز با نیازهای ویژه کردستانی در اردوهای تربیتی شرکت کردند

897 دانش آموز با نیازهای ویژه کردستانی در اردوهای تربیتی شرکت کردند