مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 22:102024-06-17سياسي

از رونمایی از المان سردار حیدر زرقانی تا برپایی اجلاسیه شهدا در زرقان


در نشست خبری شهردار و سخنگوی شورای شهر زرقان مواردی نظیر رونمایی و نورپردازی نهایی المان سردار حیدر زرقانی، یکی از شخصیت های تاریخی این شهر و همچنین برپایی اجلاسیه شهدای زرقان مطرح شد.

- ایسنا/فارس در نشست خبری شهردار و سخنگوی شورای شهر زرقان مواردی نظیر رونمایی و نورپردازی نهایی المان سردار حیدر زرقانی، یکی از شخصیت های تاریخی این شهر و همچنین برپایی اجلاسیه شهدای زرقان مطرح شد.

شهردار زرقان امروز، 28 خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در زرقان از رونمایی و نورپردازی نهایی المان سردار حیدر زرقانی، یکی از شخصیت های تاریخی شهر زرقان متعلق به دوران زندیه خبر داد و گفت: سردار حیدر زرقانی در دوران کودکی هم بازی لطفعلی خان زند بوده که در مستندات تاریخی کمتر بدان پرداخته شده است.

محمود صانعی با بیان اینکه پرداختن به یک اسطوره تاریخی در بحث هویت شهری نیاز بود، افزود: بعد از مطالعات تاریخی درباره این شخصیت یک طرح به شورای شهر زرقان ارائه شد و در آنجا به تصویب رسید و مقدمات اجرای آن فراهم شد و قریب دو سال به طول کشید.

وی هزینه انجام این پروژه را 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امشب با نورپردازی این المان در معرض دید عموم مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رونمایی از المان سردار حیدر زرقانی تا برپایی اجلاسیه شهدا در زرقان

از رونمایی از المان سردار حیدر زرقانی تا برپایی اجلاسیه شهدا در زرقان