مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 13:402024-06-04سياسي

صاحب نظران شیعه و سنی در پایتخت روسیه: تحولات معاصر، تأییدی بر اندیشه امام است


این میزگرد شامگاه یکشنبه به عنوان بخش پایانی آیین سالگرد ارتحال امام خمینی و با حضور کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی بخت آور رییس مرکز اسلامی مسکو و جمعی از فعالان فرهنگی و مسلمانان کشورهای منطقه برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، چهار نفر از صاحب نظران شیعه و اهل تسنن در میزگردی به میزبانی مرکز اسلامی مسکو به بررسی تأثیر اندیشه های امام خمینی (ره) در عصر حاضر پرداختند و با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در تحولات جهان تأکید کردند: تحولات جهان کنونی، تأییدی بر درستی اندیشه امام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، این میزگرد شامگاه یکشنبه به عنوان بخش پایانی آیین سالگرد ارتحال امام خمینی و با حضور کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی بخت آور رییس مرکز اسلامی مسکو و جمعی از فعالان فرهنگی و مسلمانان کشورهای منطقه برگزار شد.

اثر بزرگ در تاریخ بشریت رییس اداره مفتیات مرکزی روسیه در سخنانی در این میزگرد گفت: ما عشق خود را به خدا با اعمال خود و اجرای دستورات او نشان می دهیم.

می دانیم که افرادی هستند که برای دین خدا کارهای زیادی انجام داده اند که در این زمینه، می توان به درستی به امام خمینی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب نظران شیعه و سنی در پایتخت روسیه: تحولات معاصر، تأییدی بر اندیشه امام است

صاحب نظران شیعه و سنی در پایتخت روسیه: تحولات معاصر، تأییدی بر اندیشه امام است