مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 15:502024-05-29حوادث

دعانویس کلاهبردار در فردیس دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری یک کلاهبردار که با عنوان دعانویسی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کامران ملکی روز چهارشنبه 9 خرداد در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان فردیس و شکایت بابت کلاهبرداری سایبری از وی، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: شاکی در اظهارات خود بیان کرد که به دلیل مشکلات فراوان شخصی و آشنا شدن با یک صفحه اینستاگرامی با موضوع دعانویسی، اقدام به ارتباط با دعانویس کرده که فرد دعانویس اعلام نموده باید یک قطعه طلا جهت نوشتن دعا بر روی آن برایش ارسال گردد که مالباخته اقدام به ارسال یک قطعه دستبند طلا از طریق یکی از شرکت های پست خصوصی و نیز واریز مبلغ 60 میلیون ریال بابت هزینه انجام کار برای دعانویس اقدام کرده که از آن به بعد شخص دعانویس تلفن خود را پاسخگو نبوده است.

رییس پلیس فردیس اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال وجود مالباختگان دیگر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی صاحب صفحه اینستاگرامی شده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعانویس کلاهبردار در فردیس دستگیر شد

دعانویس کلاهبردار در فردیس دستگیر شد