مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 09:002024-06-05اقتصادي

7 عادت ثروتمندان در امور بانکی که باید یاد بگیرید


افراد ثروتمند به ندرت تمام پول خود را در یک حساب جاری نگه می دارند، آنها قدرت جدا کردن پس انداز از پولی که صرف مخارج عادی می شود را درک می کنند.

- ثروتمندان معمولاً بخشی از دستمزد خود را به حساب های پس انداز پربازده اختصاصی می ریزند تا آن پول جدا نگه داشته شده و رشد کند.

آیا گاهی احساس نمی کنید که ثروتمندان دانش محرمانه ای در مورد پول دارند که از بقیه پنهان می کنند؟ ثروتمندان درک می کنند که داشتن تفکر صحیح در مورد پول، کلید رشد ثروت در طول زمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزیاتو، مسئله این نیست که آنها باهوش تر یا خوش شانس ترند، ثروتمندان صرفاً عادات درستی دارند که به آنها اجازه می دهد از پول خود بهترین استفاده را ببرند.

7 عادتی که ثروتمندان در امور بانکی خود به کار می گیرند و باید آنها را یاد گرفت: داشتن حساب های پس انداز اختصاصی افراد ثروتمند به ندرت تمام پول خود را در یک حساب جاری نگه می دارند، آنها قدرت جدا کردن پس انداز از پولی که صرف مخارج عادی می شود را درک می کنند.

ثروتمندان معمولاً بخشی از دستمزد خود را به حساب های پس انداز پربازده اختصاصی می ریزند تا آن پول جدا نگه داشته شده و رشد کند.

استفاده از امکانات بانکی به نفع خود ثروتمندان از اقداماتی اعم از لینک کردن حساب ها، استفاده از اپلیکیشن های موبایل یا بهره گیری از ابزارهای پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 عادت ثروتمندان در امور بانکی که باید یاد بگیرید

7 عادت ثروتمندان در امور بانکی که باید یاد بگیرید