مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 13:252024-06-06اقتصادي

نیروگاه بادی 50 مگاواتی «میل نادر» در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید


بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور صبح امروز پنجشنبه در سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان افتتاح شد، این نیروگاه شامل 20 توربین 2.

5 مگاواتی است.

- نیروگاه بادی 50 مگاواتی میل نادر در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید ایسنا/سیستان و بلوچستان بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور صبح امروز پنجشنبه در سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان افتتاح شد، این نیروگاه شامل 20 توربین 2.

5 مگاواتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- با حضور وزیر نیرو و هیات همراه بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور با سرمایه گذاری بیش از 56.

5 میلیارد یورو به افتتاح رسید.

نیروگاه بادی میل نادر به ظرفیت 50 مگاوات شامل 20 واحد توربین بادی 2.

5 مگاواتی تیپ 2 است، کار ساخت این نیروگاه در سال 1399 آغاز و پس از انجام عملیات ساختمانی، انتقال به سایت و نصب تجهیزات، با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

نیروگاه بادی میل نادر به مساحت تقریبی یک هزار هکتار در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان و در شمال غرب زابل واقع شده است.

معاون فنی و مهندسی ساتبا از توسعه نیروگاه های بادی در شرق کشور خبر داد و بیان کرد: ساختگاه های مندرج در مناقصه ساخت 1750 مگاوات نیروگاه های بادی، کانال های باد شرقی کشور را پوشش داده که در جوار کشور افغانستان قرار دارد؛ در اصل این بادها از اختلاف ارتفاع بین دشت مرکزی ایران و ارتفاعات کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه بادی 50 مگاواتی «میل نادر» در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

نیروگاه بادی 50 مگاواتی «میل نادر» در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید