مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 18:502024-06-04اقتصادي

وجود ناحیه صنعتی صنفی شوریجات و ترشیجات برای مهاجران ضروری است


با توجه به اینکه اکثریت خانوارهای شهر مهاجران به بحث تولید شوریجات و ترشیجات اشتغال دارند وجود ناحیه صنعتی صنفی ترشیجات و شوریجات برای این شهر ضروری بوده که در سال 1401در بازدید وزیر صمت از مهاجران احداث چنین ناحیه ای برای شهر مهاجران مصوب شده است.

- ایسنا/همدان معاون وزیر صمت گفت: با توجه به اینکه اکثریت خانوارهای شهر مهاجران به بحث تولید شوریجات و ترشیجات اشتغال دارند وجود ناحیه صنعتی صنفی ترشیجات و شوریجات برای این شهر ضروری بوده که در سال 1401در بازدید وزیر صمت از مهاجران احداث چنین ناحیه ای برای شهر مهاجران مصوب شده است.

فرشاد مقیمی با دعوت نماینده شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ در سفر یک روزه خود به شهرستان های بهار و کبودرآهنگ با هدف بررسی مشکلات و مسائل نواحی و شهرک های صنعتی این دو شهرستان از محدوده ناحیه صنعتی و شهرک های صنعتی این دو شهرستان بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در سفر خود به شهرستان بهار، در نخستین بازدید خود از جانمایی محل ایجاد و احداث شهرک صنعتی صنفی تخصصی شوریجات و ترشیجات در شهر مهاجران بخش لالجین بازدید کرد.

وی افزود: در بحث جانمایی و احداث این شهرک 20 هکتاری واقع در اراضی منابع طبیعی در فاصله 1800 متری مهاجران ابتدای امر برای این جانمایی باید بررسی های لازم انجام شود و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ناحیه صنعتی صنفی شوریجات و ترشیجات برای مهاجران ضروری است

وجود ناحیه صنعتی صنفی شوریجات و ترشیجات برای مهاجران ضروری است