مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 12:252024-05-29سياسي

تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی


دادستان کل کشور از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادستانی کل کشور و دادستانی های مراکز استان ها و شهرستان ها و کمیته های رصد فضای مجازی و انتخابات خبر داد.

- دادستان کل کشور از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادستانی کل کشور و دادستانی های مراکز استان ها و شهرستان ها و کمیته های رصد فضای مجازی و انتخابات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی در همایش سراسری دادستان های کل کشور که به صورت برخط برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ویژگی های شهید رییسی مبنی بر جامع الاطراف بودن شخصیت آن شهید وارسته، گفت: شهادت می دهم که سیدالشهدای خدمت؛ انسانی دائم الذکر، مخلص، انقلابی و به ویژه ولایی و کارآمد بود.

وی ساده زیستی، مردم داری، اهتمام شبانه روزی به حل مشکلات کشور، تسلط علمی بر مسایل حقوقی و قضایی و امور اجرایی، دلبسته ائمه اطهار(ع) بودن را، از دیگر ویژگی های برجسته آن خادم الرضا برشمرد.

دادستان کل کشور به ایستادگی بی نظیر مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی انقلاب در برابر سختی ها و حوادث هم پرداخت و تصریح کرد: نعمت بزرگ ولایت فقیه سبب شده ایران اسلامی، مسیر خود را بشناسد و گردنه ها و دشواری های بسیاری را یکی پس از دیگری برای رسیدن به قله طی کند، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی

تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی