مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 10:302024-05-28سياسي

برگرداندن اراضی ملی به بیت المال توسط دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران کشور با بیان اینکه کشور ما یک رییس جمهور صادق و مرد میدان را از دست داده و فقدان ایشان ضایعه بزرگ و دردناکی برای امت است، تصریح کرد: در مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران همانند گذشته و حتی با جدیت بیشتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود تلاش می کنیم.

علیرضا مزینانی با بیان اینکه شهادت آیت الله رییسی برای انقلاب و ملت ایران ضایعه بزرگی بود، گفت: رییس جمهور شهید، مردمی بود و تمام دغدغه اش رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان جامعه بود و برای همین در دل عموم مردم جا داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه های دولت سیزدهم به ویژه شهید آیت الله رییسی نگاه تعاملی با مجلس بود و این موضوع در موفقیت در زمینه مدیریت موضوعات مختلف کشور بسیار موثر بوده است، افزود: ایشان با رای میلیونی مردم به عنوان رییس جمهور منتخب شد و با وداع میلیونی مردم هم رفت و در ادبیات سیاسی ما واژه شهادت را در بین مسئولان کشور بعد از سال ها زنده کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه رویکرد دولت به ویژه رییس جمهور شهید در حوزه محیط زیست کشور نیز همواره توسعه و رشد اقتصادی کشور توامان با حفظ محیط زیست بوده است، اظهارکرد: ایشان موضوع محیط زیست را همواره هم تراز با توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگرداندن اراضی ملی به بیت المال توسط دولت

برگرداندن اراضی ملی به بیت المال توسط دولت