مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 16:252024-06-01بين الملل

دانشگاه خنت بلژیک ارتباط خود با اسراییل را قطع کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات دانشگاه خنت بلژیک اعلام کردند این دانشگاه کلیه ارتباطات خود را با تمام دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی اسراییل به دلیل همراستا نبودن با سیاست های حقوق بشری این دانشگاه، - دانشگاه خنت بلژیک ارتباطات خود را با تمام دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی اسراییل قطع کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات دانشگاه خنت بلژیک اعلام کردند این دانشگاه کلیه ارتباطات خود را با تمام دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی اسراییل به دلیل همراستا نبودن با سیاست های حقوق بشری این دانشگاه، قطع کرد.

بر این اساس، معترضان حامی فلسطین در دانشگاه خنت، از ماه مه تاکنون، به تهاجم نظامی و وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه اعتراض داشته و بخش هایی از محوطه دانشگاه را اشغال کرده اند.

دانشگاه خنت در بیانیه ای اعلام کرد با تحقیقات انجام شده توسط این دانشگاه، نگرانی ها درباره ارتباط بین موسسات آموزشی اسراییل و رژیم، ارتش و سرویس های امنیتی آنها، آشکار شد.

در این تحقیقات همچنین به حکم اخیر دیوان بین المللی دادگستری درباره وخیم شدن شرایط انسانی در غزه در ماه های اخیر، اشاره شده است.

بر اساس این گزارش، دانشگاه خنت حدود 2 هفته پیش ارتباط خود را با 3 موسسه اسراییلی قطع کرده، اما در حال حاضر 18 پروژه مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خنت بلژیک ارتباط خود با اسراییل را قطع کرد

دانشگاه خنت بلژیک ارتباط خود با اسراییل را قطع کرد