مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:402024-06-08اقتصادي

بازسازی ذخایر استراتژیک آمریکا سرعت گرفت


دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد خرید نفت خام برای بازسازی ذخایر نفت استراتژیک را پس از فروش تاریخی این ذخایر در سال 2022، افزایش داده است.

- دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد خرید نفت خام برای بازسازی ذخایر نفت استراتژیک را پس از فروش تاریخی این ذخایر در سال 2022، افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت انرژی آمریکا، روز جمعه دو درخواست برای خرید مجموع 6 میلیون بشکه نفت خام برای تحویل به پایگاه بایو چوک تاو خود در لوییزیانا از سپتامبر تا دسامبر، صادر کرد.

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی آمریکا، سه شنبه گذشته، در مصاحبه ای اختصاصی گفت: این وزارتخانه می تواند در سال جاری، به تکمیل ذخایر نفت استراتژیک سرعت ببخشد.

ذخایر نفت استراتژیک در چهار پایگاه در سواحل تگزاس و لوییزیانا ذخیره می شوند و دو پایگاه از میان آنها، تحت تعمیر و نگهداری قرار گرفته اند که باعث کندی خرید شده است.

گرانهولم گفت: هر چهار پایگاه تا پایان سال، آماده استفاده خواهند بود، بنابراین می توان تصور کرد که بر اساس شرایط بازار، سرعت خرید افزایش پیدا کند.

دولت آمریکا پس از فروش بیش از 200 میلیون بشکه در سال 2022، از جمله فروش کم سابقه 180 میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک برای مقابله با قیمت های بالای سوخت پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، به آهستگی سرگرم خرید نفت برای پر کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ذخایر استراتژیک آمریکا سرعت گرفت

بازسازی ذخایر استراتژیک آمریکا سرعت گرفت