مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 08:352024-06-17سياسي

وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است و هر رای ما تیری است به سمت شیطان و باید انتخاب درستی داشته باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است و هر رای ما تیری است به سمت شیطان و باید انتخاب درستی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 28 خرداد در خطبه های نماز عید قربان توجه به مضامین دعاهای ایام عرفه و عید قربان را مهم دانست و اظهار کرد: مهمترین دغدغه در ایام روز عرفه و عید قربان این است که کاری کنیم که غفران خدا نصیبمان شود که در جامعه امروز دغدغه ای است که کمتر به آن توجه شده است.

وی سر دادن شعارها و حضور در اجتماعات و به روز عمل کردن تکالیف را از وظایف امروزه مسلمانان دانست و تصریح کرد: دشمن نمی خواهد مردم به روز در صحنه باشند و به روز به وظایف خودشان عمل کنند.

وی ادامه داد: وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است و هر رای ما تیری است به سمت شیطان و باید انتخاب درستی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروزه در انتخابات حق آزمون و خطا نداریم و باید خیلی بیشتر از گذشته حواسمان را جمع کنیم و راه شهید رییسی را ادامه دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است

وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است