مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 08:102024-06-18سياسي

تمدید جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری


دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی عنوان کرد: برای اولین بار به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، - ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی عنوان کرد: برای اولین بار به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی برگزار می شود.

یوسف برادران مهر در گفت وگو با ایسنا، گفت: امروزه هوش مصنوعی ابزارهای متنوعی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد که در صورت استفاده صحیح، آگاهانه و تخصصی از آن، می توان آموزه های انقلاب اسلامی را به خوبی و با شیوه های هنرمندانه و جذاب به جامعه منتقل کرد.

دبیر جشنواره ادامه داد: جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و در موضوعات انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، ایران قوی؛ اقتدار ملی، رییس جمهور مردمی، اعتقاد به توانمندی های داخلی، رییسی خستگی ناپذیر، امید به آینده و اتحاد و انسجام در قالب تصویر برگزار می شود.

یوسف برادران مهر افزود: به هشت اثر برگزیده جوایز نقدی از 5 میلیون ریال برای نفر هشتم تا 40 میلیون ریال برای نفر اول همراه با اعطاء لوح تقدیر اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری

تمدید جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری