مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 10:102024-05-29اقتصادي

حال خوب و شتاب پروژه بیمارستان 150 تختخوابی رزن در دولت سیزدهم


شهرستان رزن یکی از جمله شهرستان هایی است که با دارا بودن یک بیمارستان 85 تختخوابی با قدمت بیش از 40 سال علاوه بر ارائه خدمات به مردم شهرستان رزن به سایر شهرستانهای شمالی استان نیز ارائه خدمات دارد ضمن اینکه در این بین با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در .

- ایسنا/همدان شهرستان رزن یکی از جمله شهرستان هایی است که با دارا بودن یک بیمارستان 85 تختخوابی با قدمت بیش از 40 سال علاوه بر ارائه خدمات به مردم شهرستان رزن به سایر شهرستانهای شمالی استان نیز ارائه خدمات دارد ضمن اینکه در این بین با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده اصلی همدان-تهران مراجعات بسیاری از مسافران نیز مزید دو چندان بر ازدحام و شلوغی این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان رزن شده است.

با توجه به چنین شرایطی حدود شش سال پیش و در سال 97 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وقت، بیمارستان جدید 150 تختخوابی این شهرستان در فضایی افزون بر 16 هزار مترمربع در چهار طبقه و با پیش بینی دو طبقه زیرزمین کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد تا با احداث آن، جایگزین بیمارستان فرسوده فعلی شود.

سی سی یو، اتاق عمل، بخش های بستری، مراقبت نوزادان، بخش بعد از زایمان، بلوک های زایمانی، آی سی یو، اورژانس، همودیالیز، آزمایشگاه، کلینیک ها، داروخانه، بخش اداری و نمازخانه از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب و شتاب پروژه بیمارستان 150 تختخوابی رزن در دولت سیزدهم

حال خوب و شتاب پروژه بیمارستان 150 تختخوابی رزن در دولت سیزدهم