مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 13:402024-06-03سياسي

تاثیر عظمت روح امام و شهدا بر نوجوانان بی بدیل است


امام جمعه موقت نوشهربه اعزام خیل عظیمی از مردم به خصوص دهه 80 و 90 به سمت مرقد امام راحل در سالروز رحلت ایشان اشاره کرد و گفت: تاثیرعظمت روح امام و شهدا روی نوجوانان و جوانان دهه 80 و 90 بی بدیل است و این مردم با اراده خود به زیارت امام راحل می روند.

- ایسنا/مازندران امام جمعه موقت نوشهربه اعزام خیل عظیمی از مردم به خصوص دهه 80 و 90 به سمت مرقد امام راحل در سالروز رحلت ایشان اشاره کرد و گفت: تاثیرعظمت روح امام و شهدا روی نوجوانان و جوانان دهه 80 و 90 بی بدیل است و این مردم با اراده خود به زیارت امام راحل می روند.

حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب امروز 14 خردا در مراسم سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی که در مسجد جامع نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه زمین هیچگاه از حجت خالی نبوده است، اظهار کرد: دین در پناه حاکمیت جاری و ساری می شود.

وی با بیان اینکه حکومتی که در دین خدا امضا شده است حکومت فرد بر جامعه است، افزود: آن فرد باید دارای شرایطی همچون عالم به دین، عاقل و عادل را باشد و در زمان غیبت امام عصر باید کسی که شایستگی ولایت فقیه را دارد رهبری جامعه اسلامی را بر عهده بگیرد.

خطیب موقت نماز جمعه نوشهر با اشاره به فضایل اخلاقی و شخصیتی امام راحل تصریح کرد: ایشان در دورانی که بلوک غرب و شرق بر جهان سلطه داشتند و حق را به خود می دادند به داد مظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر عظمت روح امام و شهدا بر نوجوانان بی بدیل است

تاثیر عظمت روح امام و شهدا بر نوجوانان بی بدیل است