مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 10:552024-06-17سياسي

شبیه ترین نامزد به شهید رییسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم


ما باید در جست وجوی رییس جمهوری باشیم که شبیه ترین ها به شهید رییسی باشد، ببینیم اخلاق، منش، دلسوزی، ساده زیستی و تدین چه کسی شبیه ترین به سید ابراهیم رییسی است تا جای خالی این شهید خدمتگزار را تا حدودی جبران کنیم.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: ما باید در جست وجوی رییس جمهوری باشیم که شبیه ترین ها به شهید رییسی باشد، ببینیم اخلاق، منش، دلسوزی، ساده زیستی و تدین چه کسی شبیه ترین به سید ابراهیم رییسی است تا جای خالی این شهید خدمتگزار را تا حدودی جبران کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی دوشنبه 28 خرداد در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقوای الهی به معنای تسلیم بودن در پیشگاه خداست.

وی ادامه داد: تقوا انسان را به مقام تسلیم می رساند، تسلیم یعنی به هوای نفس خویش نه بگوییم، همچنین تابع هوای نفس دیگران هم نباشیم، ما باید فقط مطیع خدا و تسلیم در برابر پروردگار باشیم، همان گونه که حضرت ابراهیم (ع) بود و اگر کسی به مقام تسلیم برسد نه خواسته دلش و نه خواسته های دیگران برای او جای رضای خدا را نخواهد گرفت.

امام جمعه قزوین بیان کرد: زمانی که حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) تسلیم را با همه زیبایی به نمایش گذاشتند، ابراهیم صورت فرزندش را روی خاک گذاشت تا او را قربانی کند، خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه ترین نامزد به شهید رییسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم

شبیه ترین نامزد به شهید رییسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم