مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 10:002024-05-30بين الملل

ایلان ماسک مشاور رییس جمهور ترامپ می شود؟


ترکیب بالقوه دولت دوم دونالد ترامپ، از زمانی که این رییس جمهور سابق آمریکا سومین تلاش خود برای ورود به کاخ سفید را آغاز کرد، موضوعی مورد توجه بوده است، - ترکیب بالقوه دولت دوم دونالد ترامپ، از زمانی که این رییس جمهور سابق آمریکا سومین تلاش خود برای ورود به کاخ سفید را آغاز کرد، موضوعی مورد توجه بوده است، اما ظاهرا چنین دولت بالقوه ای ممکن است شامل چهره هایی مانند ایلان ماسک باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه وال استریت ژورنال ماسک که مالک تسلا و شبکه اجتماعی ایکس و همچنین بنیانگذار اسپیس ایکس است، در حال مذاکره با دونالد ترامپ رییس جمهور سابق درباره تصدی نقش مشاور در کاخ سفید و در دولت دوم ترامپ است.

طی چند روز گذشته ایلان ماسک بارها در ایکس (توییتر سابق) تصاویری از ترامپ منتشر کرده و به نوعی ریاست جمهوری دوم او را تبلیغ و از دنبال کنندگان خودش، نظرشان را در مورد ترامپ می پرسید.

منابع وال استریت ژورنال هشدار دادند که مذاکرات به هیچ وجه در مراحل پیشرفته نیست و حتی اگر ترامپ بتواند در انتخابات پیروز شود، ممکن است به تصدی سمت رسمی از سمت ماسک منجر نشود.

اما این گفت وگوها ادامه اتحاد رییس جمهور سابق آمریکا با رهبران تجاری محافظه کار را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک مشاور رییس جمهور ترامپ می شود؟

ایلان ماسک مشاور رییس جمهور ترامپ می شود؟