مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 13:002024-06-08اجتماعي

ایجاد محیط امن برای زیست قوچ مینیاتوری لامرد


همزمان با هفته محیط زیست، بسیاری از شکارچیان در شهرها و روستاهای لامرد به جمع دوستداران حیات وحش و طبیعت پیوستند و تفنگ را برای همیشه بر زمین گذاشتند تا محیطی امن به خصوص برای زیست قوچ مینیاتوری در این منطقه فراهم شود.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست لامرد امروز، 19 خردادماه در جمع این شکارچیان اظهار کرد: بعد از پیوستن شکارچیان روستای پاقلات، شهر علامرودشت، روستای ترمان، شهر لامرد، روستای دهشیخ و شهر اشکنان به طبیعت و انس با محیط زیست، این بار در یک حرکت بزرگ و قابل تحسین شکارچیان روستاهای لاورخشت، پنگرویه و رکن آباد در این شهرستان تفنگ خود را زمین گذاشتند.

حمزه برومندفر ادامه داد: این شکارچیان در کنار علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش در هفته محیط زیست سهم خود را از تداوم حیات ایفا کردند و برای حفاظت بیشتر و بهتر انفال الهی قدم به میدان گذاشتند تا بخش بزرگی از منطقه و شهرستان لامرد در حفاظت از محیط زیست یکپارچه شود.

وی با تحسین حرکت خودجوش این شکارچیان و پیوستن آنان به دوستداران حیات وحش این اقدام را برای ایمن سازی زیستگاه قوچ و میش مینیاتوری در این شهرستان بسیار موثر دانست و افزود: امید است با این اقدامات شاهد افزایش جمعیت زیست قوچ مینیاتوری در لامرد باشیم و ایمنی و امنیت به زیستگاه این گونه در معرض انقراض بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد محیط امن برای زیست قوچ مینیاتوری لامرد

ایجاد محیط امن برای زیست قوچ مینیاتوری لامرد