مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 10:502024-06-07سياسي

ضرورت ارتقای شاخص سلامت در حوزه ایرانشهر


نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، راسک، بمپور در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان از نظر تخت بیمارستانی با شاخص های بهداشت و درمان کشور فاصله دارد و نیاز است هر چه سریعتر 974 تخت بیمارستانی برای ارتقای شاخص سلامت در حوزه ایرانشهر ایجاد شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، راسک، بمپور در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان از نظر تخت بیمارستانی با شاخص های بهداشت و درمان کشور فاصله دارد و نیاز است هر چه سریعتر 974 تخت بیمارستانی برای ارتقای شاخص سلامت در حوزه ایرانشهر ایجاد شود.

رحمدل بامری امروز جمعه در بازدید از طرح های بهداشتی منطقه بیان کرد: هم اکنون شهرستان های سرباز، بمپور، لاشار برای انجام امورات درمانی به سایر شهرستان ها و استان های همجوار عزیمت می کنند.

وی ساخت بیمارستان 220 تختخوابی در شهرستان های سرباز، بمپور و دلگان، ساخت بیمارستان 120 تختخوابی در لاشار، اضافه کردن 100 تخت در بیمارستان ولایت راسک و افزایش 64 تخت جدید در فنوج را از جمله درخواست های مهم مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر بزرگ عنوان کرد و افزود: کمبودهای بهداشت و درمان به جد در مرکز کشور پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای شاخص سلامت در حوزه ایرانشهر

ضرورت ارتقای شاخص سلامت در حوزه ایرانشهر