مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 17:402024-05-25سياسي

تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد و همگی با تمام توان و ظرفیت خود باید برای ارتقاء وضعیت زندگی مردم بکوشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد و همگی با تمام توان و ظرفیت خود باید برای ارتقاء وضعیت زندگی مردم بکوشیم.

رضا شریفی امروز شنبه در نشست بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی المهدی (عج) شهرستان زابل ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: در حادثه اخیر جمع مهمی از نخبگان کشور از جمله ریاست جمهوری انقلابی و خستگی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند که در راه خدمت به مردم در جای جای ایران اسلامی لحظه ای خستگی به خود راه نمی دادند.

وی افزود: قرار بود پس از سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی شاهد حضور ایشان در استان سیستان و بلوچستان و افتتاح پروژه های مهمی در استان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما باور داریم روح شهدا حاضر و ناظر هستند بنابراین مسیر خدمت به مردم باید با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد

تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد