مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 11:452024-06-02سياسي

927 میلیارد تومان اعتبار عمرانی فریدن در دولت سیزدهم


فرماندار فریدن با اشاره به دستاوردهای دولت شهید آیت الله رییسی، گفت: ارتقاء راه های شهری و روستایی، بهره برداری از شهرک گلخانه ای، راه اندازی اورژانس، - اشتغالزایی و تأمین مسکن مهم ترین خدمات دولت در سه سال گذشته بوده است.

عزیزالله عباسی در گفت وگو با ایسنا درباره خدمات دولت سیزدهم در شهرستان فریدن، اظهار کرد: روند حرکتی دولت سیزدهم با دولت های دیگر متفاوت بود که انصافاً در این دولت کارهای بسیار خوبی با وجود تمام مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردند انجام شد.

در شرایط تحریم و فتنه های مختلفی که علیه کشور رقم زدند مدیریت جهادی شهید آیت الله رییسی سبب شد بر تمام این مشکلات فائق شویم.

وی افزود: یکی از افتخارات بنده این است که در یک دولت شریف و مردمی کار می کنم.

کل اعتبارات عمرانی که از مرداد 1400 تا پایان سال 1402 به شهرستان فریدن اختصاص پیدا کرد بیش از 927 میلیارد تومان بود که در این شرایط اقتصادی جای تقدیر داشته و نشان از تلاش شبانه روزی در دولت سیزدهم دارد.

نوسازی اورژانس با اعتبار 30 میلیارد تومان فرماندار فریدن گفت: در حوزه های مختلف بهداشت و درمان یک اورژانس مخروبه داشتیم که با پیگیری های زیادی که در این دولت انجام شد این اورژانس نوسازی و بهسازی شد که توسعه خوبی پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

927 میلیارد تومان اعتبار عمرانی فریدن در دولت سیزدهم

927 میلیارد تومان اعتبار عمرانی فریدن در دولت سیزدهم