مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 08:352024-06-08سياسي

لزوم تبیین معیارهای ازدواج به سبک اسلامی برای ایجاد خانواده اصیل ایرانی


با توجه به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت ضروریست معیارها و خصوصیات معنوی، دینی، اخلاقی، ارزشی، فردی و اجتماعی ازدواج به سبک اسلامی برای تشکیل و دوام خانواده اصیل ایرانی بیش از گذشته تبیین و ترویج شود.

- ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: با توجه به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت ضروریست معیارها و خصوصیات معنوی، دینی، اخلاقی، ارزشی، فردی و اجتماعی ازدواج به سبک اسلامی برای تشکیل و دوام خانواده اصیل ایرانی بیش از گذشته تبیین و ترویج شود.

مهران فاطمی ضمن صدور پیامی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، اظهار کرد: پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) می فرماید؛ در اسلام هیچ بنایی ساخته نشده که نزد خداوند عزوجل محبوب تر و ارجمندتر از ازدواج باشد.

وی اولین روز از ماه ذی الحجه، سالروز ازدواج مبارک دو نشانه الهی و مظهر احسان حضرت امام علی (ع) و زیور عالم حضرت فاطمه (س) دخت نبی اکرم را زیباترین پیوند آسمانی با ثمره ای چون درخت گهربار امامت و زندگی مملو از عشق، ارزش های معنوی و غنای اجتماعی خواند و با تبریک این مناسبت، گفت: امروز با توجه به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت ضروریست معیارها و خصوصیات معنوی، دینی،اخلاقی، ارزشی، فردی و اجتماعی ازدواج به سبک اسلامی برای تشکیل و دوام خانواده اصیل ایرانی بیش از گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین معیارهای ازدواج به سبک اسلامی برای ایجاد خانواده اصیل ایرانی

لزوم تبیین معیارهای ازدواج به سبک اسلامی برای ایجاد خانواده اصیل ایرانی