مطالب مرتبط:
در کشور نیاز داریم تا جامعه ایمنی را تقویت کنیم/ ارتقا فرهنگ ایمنی مهم ترین هدف ما در همایش است
7 دستاورد راه آهن در حوزه ارتقای ایمنی و پیشگیری از سوانح ریلی در دولت سیزدهم
در کشور نیاز داریم تا جامعه ایمنی را تقویت کنیم
در کشور نیاز داریم تا جامعه ایمنی را تقویت کنیم
در کشور نیاز داریم تا جامعه ایمنی را تقویت کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 12:052024-06-30سياسي

لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در کشور


معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به برگزاری ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، بر لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در جامعه تاکید کرد.

- معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به برگزاری ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، بر لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران عبدولی دبیر اجرایی ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در ادامه گفت: ما در کشور نیاز داریم تا جامعه ایمنی را تقویت کنیم، هرچقدر تقویت جامعه ایمنی ارتقا پیدا کند مطمئن باشید آسیب ها و حوادث و بحران های ما کم تر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش از فردا با حضور بیش از 40 تن از اساتید برجسته کشور و همچنین مهمانان خارجی از 14 کشور از جمله بلژیک، استرالیا، کره جنوبی، چین، ترکیه و عراق گفت: بیش از 230 مقاله ی علمی دریافت شده است.

ان شاالله بحث های تحقیقاتی مقاله ها و پایان نامه ها موضوعات ایمنی و آتش نشانی که دغدغه همکاران بنده در آتش نشانی های کشور است بتواند در دانشگاه ها یک سمت و سویی بگیرد و اساتید دانشجویان را به این سمت سوق دهند و با تحقیقات و کارهای پژوهشی که انجام می شود بخشی از مشکلات آتش نشانی کشور حل شود.


برچسب ها: نمایشگاه بین المللی - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی تهران - ایمنی - فرهنگ ایمنی - سازمان آتش نشانی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در کشور

لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در کشور