مطالب مرتبط:
ترور ترامپ در این فیلم ایرانی پیش بینی شده بود! + فیلم
بازیگران زن ایرانی که با عمل زیبایی یک کارگردان مطرح را عاصی کردند | یک بازیگر برای عمل بینی از سریال حذف شد | بازیگر مطرح هم دیالوگ ها را حفظ نمی کرد
وقتی ایرانی ها رقیب آمریکایی حسن یزدانی را کلافه می کنند!
عکس| ستاره فوتبال ایران در نقش شاهزاده ایرانی/ طارمی شمشیر به دست شد
تسریع در روند بهبود زخم پای دیابتی با اختراع ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1403 ساعت 09:402024-07-15اقتصادي

امکان پیش بینی 10 روزه هوا برای کشاورزان با سامانه بومی ایرانی


یکی از شرکت های مستقر در دهکده فناوری فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی سامانه ای را در اختیار کشاورزان قرار داده است که علاوه بر پایش وضعیت اراضی آنها از راه دوره اطلاعاتی در خصوص شرایط آب و هوایی تا 10 روز آینده را به آنها ارائه می دهد.

- یکی از شرکت های مستقر در دهکده فناوری فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی سامانه ای را در اختیار کشاورزان قرار داده است که علاوه بر پایش وضعیت اراضی آنها از راه دوره اطلاعاتی در خصوص شرایط آب و هوایی تا 10 روز آینده را به آنها ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت فناور در سال 1396 ابتدا با محوریت ارائه خدمات تخصصی در زمینه آموزش و ترویج کشاورزی گلخانه ای ، باغی و زراعی تاسیس و در ادامه با راه اندازی سیستم پیشرفته پایش ماهواره ای از زمین کشاورزی فعالیت خود را ادامه داد.

این سامانه نوین، گامی بلند در جهت بومی سازی دانش کشاورزی و ارتقای بهره وری در مناطق کمتربرخوردار است؛ چرا که امکان ارائه اطلاعات دقیق از اراضی به کشاورزان در دور افتاده ترین نقاط کشور می دهد بدون نیاز به مراجعه حضوری به زمین.

این سامانه پایش ماهواره ای زمین های کشاورزی، ابزاری قدرتمند دستان کشاورزان است که تا با دیدی وسیع تری بر مزارع خود نظارت کنند و قبل از بروز هرگونه مشکل، نسبت به رفع آن


برچسب ها: شرایط آب و هوایی - کشاورزی - کشاورزان - فناوری - سامانه - منابع طبیعی - صنایع غذایی
آخرین اخبار سرویس:

امکان پیش بینی 10 روزه هوا برای کشاورزان با سامانه بومی ایرانی

امکان پیش بینی 10 روزه هوا برای کشاورزان با سامانه بومی ایرانی