مطالب مرتبط:
رونمایی از نشان جدید هلدینگ تفتا”
رونمایی از نشان جدید هلدینگ تفتا”
تصاویر| رونمایی از هلدینگ توسعه زنجیره مس
رونمایی پزشکیان از برنامه های مالیاتی
چری Fulwin T10: رونمایی از شاسی بلند جدید چینی با پتانسیل حضور در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 13:502024-07-03اقتصادي

رونمایی از نشان جدید هلدینگ «تفتا»


در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ در سومین روز برگزاری این نمایشگاه، نشان جدید هلدینگ فناوری بانک تجارت «تفتا» رونمایی شد.

- در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ در سومین روز برگزاری این نمایشگاه، نشان جدید هلدینگ فناوری بانک تجارت تفتا رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در جریان این بازدید به استراتژی بانک تجارت برای تحقق بانکداری دیجیتال اشاره داشت و گفت: در سه سال گذشته استراتژی بانک به گونه ای تدوین شد که بتواند از ظرفیت های حوزه فناوری برای تحقق بانکداری دیجیتال به معنای واقعی استفاده کند.

وی افزود: در همین راستا تلاش های زیادی صورت گرفت و این استراتژی موجب شد که بانک در ساختار درونی حوزه فناوری خود تغییر و تحول معناداری را شاهد باشد.

از جمله این تغییرات جدی و بزرگ می توان به استقرار منظومه تجارت و مهاجرت بانک از سیستم های متعدد به یک سیستم متمرکز و یکپارچه اشاره داشت.

مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش برون سازمانی هم شرکت های وابسته به بانک فعالیت های خود را توسعه داده و نتیجه فعالیت همکاران ما در شرکت های وابسته و تأثیر قابل توجهی که در عرصه بانکداری به جای گذاشته اند به وضوح دیده


برچسب ها: بانک تجارت - بانک - نمایشگاه - بانکداری دیجیتال - بازدید مدیرعامل - نمایشگاه الکامپ - تجارت
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نشان جدید هلدینگ «تفتا»

رونمایی از نشان جدید هلدینگ «تفتا»