مطالب مرتبط:
ماجرای ارسال پیامک منقضی شدن اعتبار گذرنامه چیست؟
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت: ساعت کاری ادارات استان تهران از ساعت 6 تا 10 صبح است/استانداری تهران: ساعت کاری ادارات استان تهران تا ساعت 12 است
ماجرای ارسال پیامک «منقضی شدن اعتبار گذرنامه » چیست؟
طرح یکساله حفظ تصویری قرآن برگزار می شود
ماجرای ارسال پیامک «منقضی شدن اعتبار گذرنامه» چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 09:252024-07-27سياسي

ارسال 74 طرح نوآورانه به دبیرخانه سرنخ


در پی اعلام فراخوان «سرنخ» از سوی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با موضوع ارائه ایده های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی، 74 ایده نوآورانه در محورهای تعیین شده به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد.

- در پی اعلام فراخوان سرنخ از سوی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با موضوع ارائه ایده های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی، 74 ایده نوآورانه در محورهای تعیین شده به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فراخوان سرنخ به منظور شناسایی و جذب افراد دارای ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه پزشکی قانونی از سوی مرکز تحقیقات برگزار می شود که تا پایان تیرماه، 74 طرح و ایده نوآورانه به دبیرخانه رویداد فناورانه ارسال شده است.

از بین طرح های ارسالی، بیشترین موارد به ترتیب مربوط به محورهای تشخیصی و آزمایشگاهی، تشریح و صحنه جرم و معاینات بالینی بوده است.

همچنین عمده افرادی که تاکنون در این فراخوان مشارکت کرده اند دارای تحصیلات دانشگاهی هستند به طوری که 30 طرح از سوی افرادی با تحصیلات مقطع دکتری، 22 طرح مقطع کارشناسی و 14 طرح نیز مقطع کارشناسی ارشد ارائه و پنج طرح نیز توسط افرادی با مدرک تحصیلی دیپلم ارسال شده است.

با توجه به استقبال و درخواست های مکرر علاقه مندان، مهلت ارسال طرح برای مشارکت در این فراخوان تا 10 مرداد ماه تمدید شده و علاقه من


برچسب ها: پزشکی قانونی - نوآورانه - ایده های نوآورانه - مرکز تحقیقات پزشکی قانونی - فراخوان - مرکز تحقیقات - دبیرخانه
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 74 طرح نوآورانه به دبیرخانه سرنخ

ارسال 74 طرح نوآورانه به دبیرخانه سرنخ