مطالب مرتبط:
اجرای طرح زیبا سازی مدارس
کاهش هزینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن خواسته متقاضیان اردکانی
اجرای 21 طرح صنعتی در شهرستان مهاباد
اجرای طرح تولید خوراک دام و طیور در مسجدسلیمان
استان قزوین پیشتاز در اجرای طرح ملی «آبخیز تا جالیز»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-04اجتماعي

اجرای طرح ساعتگرد در محدوده خیابان شریعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی زینی وند، با اشاره به این که یکی از محور های عمدتا شلوغ و پر ترافیک شهر تهران، خیابان شریعتی و معابر اطراف آن است، - رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن اشاره به اجرای طرح ساعتگرد در خیابان شریعتی، گفت: این طرح به روانسازی ترافیک در خیابان های شلوغ تهران، کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی زینی وند، با اشاره به این که یکی از محور های عمدتا شلوغ و پر ترافیک شهر تهران، خیابان شریعتی و معابر اطراف آن است، گفت: این خیابان به ویژه در محدوده شهرداری منطقه سه گره های ترافیکی متعددی دارد.

وی افزود: با توجه به این موضوع و پس از انجام طرح های مطالعاتی، با همکاری شهرداری منطقه سه، با هدف روان سازی ترافیک، انضباط بخشی و ارتقا ایمنی تردد، تغییراتی در مسیر های حرکتی این معابر و برخی اصلاحات دیگر در دوربرگردان ها و چراغ های راهنمایی و رانندگی در قالب طرح ساعتگرد ایجاد شده است.

سرهنگ زینی وند در خصوص آغاز اجرای طرح گفت: این طرح از ابتدای روز پنج شنبه یازدهم مرداد ???? آغاز شد و تاثیرات ترافیکی طرح آن منجر به روانسازی ترافیک، انضباط بخشی و افزایش ایمنی تردد شده است.


برچسب ها: خیابان شریعتی - خیابان - ترافیک - شریعتی - تهران - خبرگزاری - معابر
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساعتگرد در محدوده خیابان شریعتی

اجرای طرح ساعتگرد در محدوده خیابان شریعتی