مطالب مرتبط:
ایران خواستار جلسه فوری شورای امنیت برای بررسی جنایات اسراییل شد
جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد | رژیم صهیونیستی پاسخی پشیمان کننده دریافت خواهد کرد
جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد | رژیم صهیونیستی پاسخی پشیمان کننده دریافت خواهد کرد
نامه ایران به شورای امنیت در خصوص جنایت رژیم اسراییل در ترور اسماعیل هنیه
باید در رابطه با ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران به مجمع عمومی و شورای امنیت شکایت کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 19:252024-07-31بين الملل

ایران خواستار جلسه فوری شورای امنیت شد


نماینده ایران در سازمان ملل با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت و ترور رییس دفتر سیاسی حماس در تهران، خواستار اقدام شورای امنیت برای پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه تل آویو شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امیرسعید ایروانی نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل در خصوص اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران که به شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس منجر شد، خواستار تشکیل جلسه فوری این شورا برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه شد.

ایروانی در این یادداشت با بیان اینکه نامه حاضر با قید فوریت و ابراز نگرانی عمیق نسبت به حمله تروریستی اخیر و متجاوزانه به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم اسراییل ارسال می گردد ، نوشت: در ساعات اولیه 31 ژوییه 2024، رژیم اسراییل یک حمله تروریستی بزدلانه علیه محل اقامت جناب آقای اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس که یک گروه مقاومت فلسطینی شناخته شده است، انجام داد.

این حمله منجر به شهادت آقای هنیه و محافظ ایشان شد.

نماینده ایران در ادامه نوشت: این اقدام جنایتکارانه در تهران صورت گرفت؛ جایی که آقای هنیه به عنوان مهمان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید ایران، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، دعوت شده بود.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - رییس دفتر سیاسی حماس - شورای امنیت - سازمان ملل - رییس دفتر سیاسی - صهیونیستی - حمله تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

ایران خواستار جلسه فوری شورای امنیت شد

ایران خواستار جلسه فوری شورای امنیت شد