مطالب مرتبط:
انتقال نیرو با 2 بالگرد هوانیروز ارتش برای مهار آتش کوه خامی
تجهیز بالگرد ها به آخرین تکنولوژی روز دنیا اولویت هوانیروز ارتش است
بمب گذاری هولناک در خودروی افسر ارتش روسیه (فیلم)
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه| آغاز بمب باران مهیب ارتش سرخ در تهران/ عروسی در کوچه پرسپولیسی ها/ تهران عروسیه؛ ترابی سرباز شد!
یک زن فرمانده ارتش کانادا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 12:402024-07-25سياسي

توانمندی بی سابقه هوانیروز ارتش باید تقویت شود


کارکنان نگهداری و تعمیر در همه بخش ها و پایگاه های هوانیروز جزو نفرات برتر و نمونه هستند و این سطح از تخصص در تاریخ هوانیروز بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، امیر سرتیپ خاموشی در آیین اختتامیه نوزدهمین همایش نگهداری و تعمیر هوایی هوانیروز ارتش در مشهد، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان نگهداری و تعمیر در پایگاه های هوانیروز در سراسر کشور، اظهار داشت: مدیریت نگهداری و تعمیر در این مقطع بی سابقه و موفق بوده و در دوران خدمتم مجموعه ای به یکدلی و یکدستی نگهداری و تعمیر ندیدم.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: کارکنان نگهداری و تعمیر در همه بخش ها و پایگاه های هوانیروز جزو نفرات برتر و نمونه هستند که این سطح از تخصص در تاریخ هوانیروز بی سابقه بوده که ارزشمند و قابل تقدیر است.

امیر سرتیپ خاموشی گفت: اگر قرار است در بخش نگهداری و تعمیر اتفاقی بیفتد باید در این مقطع رخ دهد چراکه امروز این بخش در شرایط مطلوبی قرار دارد و این مرهون تلاش های مجاهدانه کارکنان نگهداری و تعمیر در پایگاه های هوانیروز سراسر کشور است.

فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: توانمندی بی سابقه امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی باید با تکیه به دانش و تخصص نیرو های متعهد روزبه روز تقویت شود.


برچسب ها: هوانیروز - هوانیروز ارتش - نگهداری - فرمانده هوانیروز ارتش - تعمیر - کارکنان - سابقه
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی بی سابقه هوانیروز ارتش باید تقویت شود

توانمندی بی سابقه هوانیروز ارتش باید تقویت شود