مطالب مرتبط:
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ استقلال مقابل نیمار، پرسپولیس دوباره رودرروی رونالدو/ وجه مشترک گلر الجزایری پرسپولیس و علیرضا بیرانوند!
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان
فال قهوه روزانه / فال قهوه فردا یکشنبه 14 مرداد 1403 را اینجا بخوانید
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان
در روزنامه امروز آفتاب نو بخوانید/ استقلال مقابل نیمار، پرسپولیس دوباره رودرروی رونالدو/ وجه مشترک گلر الجزایری پرسپولیس و علیرضا بیرانوند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 23:252024-08-03فرهنگي

این باکس خبری را بخوانید


خبری از پاتوق فیلم کوتاه،تعداد متقاضیان یک جشنواره سینمایی ، پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه صلح و.

از جمله خبرهای دریافتی سینما ست.

- فیلم های کوتاه شکار ، ته لنجی ، شب بخیر ملیکا ، نفس در هجدهمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می روند و با حضور، نویسنده و منتقد سینما نقد و بررسی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هجدهمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک شنبه 14 مردادماه 1403 با نمایش 4 فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، فیلم های کوتاه شکار به کارگردانی رامین محمدیار، ته لنجی به کارگردانی علی کیوان، شب بخیر ملیکا به کارگردانی البرز پورصیاد و نفس به کارگردانی مرسده فلاح نژاد، روی پرده خواهند رفت.

شاهین امین، منتقد و روزنامه نگار سینمایی کارشناس این جلسه از پاتوق فیلم کوتاه خواهد بود که پس از اکران آثار با کارگردان های فیلم های کوتاه به نمایش درآمده به گفت وگو می نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

محمد صابری، به عنوان مجری کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

شکار به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی رامین محمدیار روایت گروهی از روستاییان است که شبانە تصمیم می گیرند برای شکار به جنگل های اطراف روستای


برچسب ها: پاتوق فیلم کوتاه - فیلم کوتاه - کوتاه - فیلم - کارگردانی - سینما - پاتوق
آخرین اخبار سرویس:

این باکس خبری را بخوانید

این باکس خبری را بخوانید