مطالب مرتبط:
خیر چشم پزشک که حوزه سلامت گیلان را بینا کرد
حوزه سلامت گیلان با خیر چشم پزشک بینا شد
خبرنگاران چشم بینای مردم باشند/ کاهش مرجعیت رسانه ای
خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی| خبر فوری از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1403 امروز/ خبر فوری مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان
تاریخ واریز حقوق مرداد بازنشستگان تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-09سياسي

خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و مدعیان واقعی حقوق بشر هستند


امام جمعه مهاباد در خطبه های نماز جمعه، با تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی، صدا و سیما را ظرفیتی بسیار تعیین کننده برای توسعه و پیشرفت همه جانبه منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد ، خبرنگاران، چشم بینا و گوش شنوا و مدعیان واقعی حقوق بشر هستند که باید با خبررسانی به موقع، امانتداری و رعایت انصاف، نقش و رسالت واقعی خود را در کارزار رسانه ای به خوبی ایفا کنند.

این مطلب را امام جمعه مهاباد در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اعلام کرد و افزود: خبرنگاران واقعی باید به دور از احساسات و علائق شخصی در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی آحاد جامعه تلاش کنند و دارای مهارت انتقاد سازنده در جنگ رسانه ای امروز باشند.

ماموستا عبدالسلام امامی از خدمات و فعالیت های صادقانه خبرنگاران و صدا و سیما در انعکاس و پیگیری رفع مشکلات و اعتلای کشور و نظام اسلامی تجلیل و تصریح کرد: صداوسیمای مهاباد با نقش تعیین کننده خود در اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم، ظرفیتی بسیار مهم برای پیشرفت و توسعه کشور است.

ماموستا امامی همچنین با تجلیل از شهدای حرم و محور مقاومت گفت: محکومیت قاطع اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه از سوی 57 کشور اسلامی در اجلاس سازمان همکاری های اسلامی و انتخاب یحیی سنو


برچسب ها: خبرنگاران - خطبه های نماز جمعه - صدا و سیما - واقعی - مهاباد - امام جمعه - تجلیل از خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و مدعیان واقعی حقوق بشر هستند

خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و مدعیان واقعی حقوق بشر هستند