مطالب مرتبط:
رسانه های جبهه کفر جای ظالم و مظلوم را عوض کردند
رسانه عبری: موشک های غزه همچنان شلیک می شوند
بایکوت جنایات اسراییل در غزه لکه ننگی بر پیشانی رسانه های دنیاست
صدای مردم روی خط تلفنی صدا و سیما
تاکید سردار رادان بر نقش رسانه ها در مدیریت اجتماعی و ارتباط با مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-11سياسي

رسانه ها صدای مردم مظلوم غزه باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رسالت خبرنگاران را رسالت زینبی عنوان کرد و گفت: اصحاب قلم با اقتدا به حضرت زینب (ص) مدافع مظلومان بوده و صدای مردم مظلوم غزه باشند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رسالت خبرنگاران را رسالت زینبی عنوان کرد و گفت: اصحاب قلم با اقتدا به حضرت زینب (ص) مدافع مظلومان بوده و صدای مردم مظلوم غزه باشند.

الهام متین صبح یکشنبه 21 مرداد در همایش تجلیل از مقام خبرنگاران گلستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اظهار کرد: در ماه اربعین حسینی شاهد ترور کودکان و شهدا هستیم و این خبرنگاران هستند که باید با ثبت و مخابره اخبار درست پرده از جنایات رژیم کودک کش بردارند.

وی با تأکید بر اینکه رسالت خبرنگاران رسالت سجادی و زینبی است، افزود: اصحاب رسانه و قلم باید امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) که با روشنگری های خود باعث زنده ماندن قیام عاشورا شدند را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد با تأکید بر اینکه رسانه قوی باعث رشد و توسعه استان می شود، گفت: خبرنگاران باید ترویج دهنده اخلاق اسلامی و مانع از نفوذ فرهنگ بیگانه باشند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد خبرنگاران در مسیر مهم و اساسی نظیر بیمه خبرنگاران، مسکن و اقتصاد آن ها افزود: بیش از 16 سفر استانی برگزار کردیم و شنوای مشکلات خبرنگاران بوده و در ج


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - خبرنگاران - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - رسالت - مردم مظلوم - حضرت زینب
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها صدای مردم مظلوم غزه باشند

رسانه ها صدای مردم مظلوم غزه باشند