مطالب مرتبط:
تأکید السیسی بر استفاده از فرصت مذاکرات آتش بس غزه
فلاحی: به واسطه هوشمندی رییس جمهور بوده که از رقبای خود در قدرت و خدمت استفاده کرده تا 4 سال درگیر کله زدن و چانه زدن با رقبای خود نباشد + فیلم
فلاحی: پزشکیان از رقبا استفاده کرد تا 4 سال مشغول چانه زدن با آن ها نباشد
نکات مهم در استفاده از هوش مصنوعی
ایزدخواه، نماینده مخالف: اینکه از افراد افراطی و تندرو در کابینه استفاده نشده از نقاط قوت کابینه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 19:002024-08-17اقتصادي

فرصت 7 روزه برای استفاده از بسته تشویقی ساخت وساز در اصفهان


مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت های مردمی گفت: شهروندان متقاضی مجوز های ساختمانی از جمله پروانه ساختمانی، پایان کار و نبود خلاف که در تیرماه امسال موفق به استفاده از بسته تشویقی نقدی نشده اند، فرصت دارند برای بهره مندی از تخفیف 35 درصدی پرداخت نقدی تا پایان مرداد اقدام کنند.

نادر آخوندی افزود: همچنین شرایط متنوعی نیز شامل تقسیط و تهاتر ملکی و مصالح نیز تا پایان شهریور برای شهروندان قابل استفاده است.

وی گفت: شرایط در نظر گرفته شده برای پرداخت قسطی شامل پرداخت 30 درصد نقد و مابقی در دو قسط مساوی تا پایان بهمن و پرداخت 40 درصد نقد و باقی مانده به طور اقساط 12 ماهه است.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت های مردمی با اشاره به موارد در نظر گرفته شده برای گروه پایان کار و گواهی نداشتن خلاف (پرداخت نقدی) در بسته تشویقی مالی 1403 شهرداری اصفهان گفت: در این بخش نیز پرداخت 100 درصد نقد با 35 درصد تخفیف مهلت تا پایان مرداد 1403 تمدید شد و پرداخت به طور 100 درصد نقد با 20 درصد تخفیف (بدین ترتیب که 50 درصد نقد و 50 درصد در سه ماه متوالی) همانند گذشته برقرار است.

وی ادامه داد: شرایط در نظر گرفته شده برای گروه پایان کار و گواهی نداشتن خلاف و پرداخت نیز به شکل (تقسیط) شامل پرداخت 30 درصد نقد


برچسب ها: مشارکت های مردمی - پرداخت - شهرداری اصفهان - پایان - درآمد شهرداری - شهردار - حوزه اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 7 روزه برای استفاده از بسته تشویقی ساخت وساز در اصفهان

فرصت 7 روزه برای استفاده از بسته تشویقی ساخت وساز در اصفهان