مطالب مرتبط:
جهاد دانشگاهی قم در حل مشکلات اساسی پیش قدم است
افتتاح دفتر امور خاک کشاورزی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی
شروع عملیات اجرایی ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بروجن
حضور بازرس کل کردستان در جهاد کشاورزی در پی حجم شکایات
دیدار رییس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 07:252024-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی در عرصه های علمی و فناوری، روند رو به رشدی داشته است


جهاد دانشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی است که با هدف پیوند دانشگاه و جامعه، تحقیقات علمی و فعالیت های فرهنگی تشکیل شده است و تلاش دارد آموزش های تخصصی و اشتغالزایی برای جوانان هم داشته باشد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه ملی ملایر گفت: جهاد دانشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی است که با هدف پیوند دانشگاه و جامعه، تحقیقات علمی و فعالیت های فرهنگی تشکیل شده است و تلاش دارد آموزش های تخصصی و اشتغالزایی برای جوانان هم داشته باشد.

دکتر ابراهیم محمدی منش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: مطابق بیانیه گام دوم انقلاب باید جهاد امیدآفرینی، جهاد پیشرفت، دین داری، توجه به اخلاق و معنویت، تعالی نظام، عدالت اجتماعی و جهاد علمی در سرلوحه فعالیت های کشور قرار گرفته و وظایف و راهبردهای جوانان به شمار رود.

وی با بیان اینکه این عناوین در صورتی محقق خواهند شد که نهادهای انقلابی در این راستا برنامه های خود را تدوین و عملیاتی کنند، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل شعار خود را جهاد دانشگاهی؛ الگوی پیشرفت با تکیه بر ایمان، امید و اعتماد به جوانان گذاشته است.

محمدی منش با اشاره به اینکه این شعار کاملا در راستای اهداف و نیازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب است، اف


برچسب ها: دستاوردهای انقلاب اسلامی - دانشگاه - جهاد دانشگاهی - دستاوردهای انقلاب - فعالیت های فرهنگی - انقلاب - انقلاب فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در عرصه های علمی و فناوری، روند رو به رشدی داشته است

جهاد دانشگاهی در عرصه های علمی و فناوری، روند رو به رشدی داشته است