مطالب مرتبط:
شهر لوشان در گیلان به بخش تبدیل شد
لوشان چهل و هفتمین بخش استان گیلان شد
«بخش لوشان» در تابعیت شهرستان رودبار مصوب شد
اعتراف فرمانده سابق بخش شمال سرزمین های اشغالی: حملات ارتش علیه حزب الله لبنان، هیچ تاثیری در عمل نداشته/ مردم اسراییل دیگر امیدی به بازگشت به خانه هایشان در شمال ندارند
مدیر توسعه (بخش دارویی و مکمل)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 17:452024-08-11سياسي

شهر لوشان به بخش تبدیل شد


مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: با تصویب هیأت وزیران شهر لوشان در جنوب گیلان به بخش تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد شفیعی ثابت اظهار کرد: هیأت دولت در جلسه 27 تیرماه امسال با ایجاد بخش لوشان که دارای 2 دهستان بنام دهستان پاچنار و دهستان جمال آباد است موافقت و مصوب کرد این موضوع توسط معاون اول رییس جمهور در تاریخ 20 مرداد 1403 ابلاغ شد.

وی بیان کرد: تبدیل شهر لوشان به بخش بر اساس طرحی بوده که از 2 سال گذشته در اداره کل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری گیلان و بر اساس درخواست مردم طراحی، پیگیری و با حمایت استاندار و نماینده مردم حوزه انتخابیه رودبار در شهرستان و فرمانداری محقق شده است.

شفیعی بیان کرد: این خواسته 20 ساله مردم شهر لوشان و روستاهای اطراف بود که امیدواریم این منطقه صنعتی با رشد بیشتری در ابعاد مختلف سبب رونق اقتصادی در دروازه ورودی گیلان شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان اظهار کرد: بخش لوشان چهل و هفتمین بخش گیلان بوده و به زودی نخستین بخشدار آن منصوب خواهد شد.


برچسب ها: شهر لوشان - استانداری گیلان - تقسیمات کشوری - لوشان - استاندار - مدیرکل سیاسی - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

شهر لوشان به بخش تبدیل شد

شهر لوشان به بخش تبدیل شد