مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی باید از بین برود/ راه مقاومت ادامه دارد
کاظمی قمی: شهادت هنیه خون بهایی برای آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی است
رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن شهید هنیه زودتر از موعد نابود می شود
جنگ در راه است | لبنان و ایران آماده جنگ با رژیم صهیونسیتی باشند
فیلم | تجمع مردم انقلابی اهواز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 15:252024-08-01سياسي

راه قدس بنیان های رژیم صهیونیستی را نابود می کند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.

- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی به این شرح است: بسم ربّ الشهداء و الصدیقین.

هنگامی که هنرمندی انسان در مسیر مقدس مبارزه با ظلم و تجاوز جنایتکاران و اشغالگران فرومایه تاریخ قرار می گیرد، به غیر از پیروزی های وعده شده الهی فیض عظیم شهادت نیز پاداش هنر مردان خدا خواهد بود.

پیشینه تاریک رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان یک باند تبهکار تروریستی همواره با ترور رهبران عزیز و مبارز فلسطینی مانند عزالدین قسام،شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز الرنتیسی، فتحی شقاقی و.

و در 10 ماه اخیر با شهادت حدود 40 هزار نفر زن ،مرد و کودک و همچنین در ماه خون و شهادت در کشور جمهوری اسلامی ایران مهمان عزیز کشورمان دکتر اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و امت اسلامی و مبارزین جبهه عظیم مقاومت و آزادگان جهان را داغدار کرد.

شهید دکتر اسماعیل هنیه با الگوگیری از شهید کربلا تمام زندگی، فرزندان و کسان خود را تقدیم آرمان مقدس آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین کرد و با کرامت تم


برچسب ها: جنبش مقاومت اسلامی حماس - فرماندهی معظم کل قوا - رییس دفتر - رییس دفتر سیاسی - مقاومت اسلامی - اسماعیل هنیه - عقیدتی سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

راه قدس بنیان های رژیم صهیونیستی را نابود می کند

راه قدس بنیان های رژیم صهیونیستی را نابود می کند