مطالب مرتبط:
به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است
به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است
پلیس تاکید کرد: به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است
به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است
پلیس: از بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل خودداری شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 15:352024-07-23سياسي

به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مقابله با اتباع غیرمجاز نیازمند یک اقدام فوق العاده و فوری است،چرا که مطابق قانون به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم رضایی در جمع مسئولان انتظامی شهرستان آبیک اظهار داشت: اگر امروز در کشور و در استان قزوین آرامش و امنیت وجود دارد، حتماً نتیجه عنایت الهی، بصیرت و همکاری مردم و نقش جدی و پررنگ انتظامی است، باید این توفیق خدمت را قدر دانست.

وی ادامه داد: در سازمان انتظامی باید کلمه من را تبدیل به کلمه ما کرد، من برکات کار را از بین می برد، شهید سلیمانی این مسئله را رعایت کرد، ایشان با اخلاص عمل کرد و کارش برکت یافت، چنین شخصیت برجسته ای الگوی همه ماست، در صورت الگوبرداری از این شخصیت، تشکیلات رشد می کند و ایثار و معنویت وارد کار می شود.

سردار رضایی انضباط را شاکله هر تشکیلات دانست و عنوان کرد: رعایت انضباط در مأموریت ها بسیار حائز اهمیت است، رعایت ادبیات گفتمان، نگه داشتن حریم ها، انضباط محیطی و آموزشی، انضباط در تاکتیک، ظاهر و رفتار زیر مجموعه مبحث انضباط است.

وی بیان کرد: اگر اراذل و اوباش بخواهند خودنمایی و حرمت شکنی کنند، خنجر و قداره آنان باید توسط پلیس بر زمین بیفتد تا دیگر جرأت عرض اندام نداشته باشند، این پیام حاوی نکات مهمی است و اقتدار سازمان


برچسب ها: اتباع غیرمجاز - انتظامی - غیرمجاز - سردار قاسم رضایی - اتباع - تشکیلات - شهید سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است

به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است