مطالب مرتبط:
تحلیل فاصله اطمینان نرخ بیکاری، آیا آمارها دقیق هستند؟
محسن رشید: امروز زمان حمایت از نظام برای هر نوع اقدام متقابل است/ یکی از دلایل اصلی پیداش عامل نفوذی شکاف بین ملت و دولت است/ شکاف در حاکمیت یکی دیگر از دلایل آن است/ مرحبا به آقای پزشکیان که با شعار وفاق ملی آمد/ تقویت وفاق ملی باعث کاهش خطر نفوذی هاست
بررسی فاصله اطمینان نرخ بیکاری در بهار 1403/ آمار نرخ بیکاری چقدر به واقعیت نزدیک است؟
اجرای طرح های کاهش خطر وآمادگی و مقابله با بحران در شهرکرد
آمار جنجالی از شکاف گسترده در نرخ بیکاری استانها و تأثیر آن بر تصمیم گیری های اقتصادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 07:502024-08-05سياسي

بیکاری در کرمانشاه به مرز خطر رسیده است


نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری در استان کرمانشاه به مرز خطر رسیده است.

- فتح الله حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: استان کرمانشاه بیش از 670 هزار رأی به رییس جمهور منتخب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این استان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایران، افزود: در کرمانشاهی که در دوران دفاع مقدس هزار بار موشک باران شد، امروز بیکاری در این استان به مرز خطر رسیده است.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خطاب رییس جمهور منتخب، گفت: مشکل بیکاری یکی از اصلی ترین و مهمترین مشکلات مردم استان کرمانشاه است.

حسینی تصریح کرد: سامانه گرمسیری مورد بی مهری قرار گرفته و به استان های دیگر تخصیص یافته است، لذا درخواست مردم این استان از رییس جمهور این است که بازرسین خود را برای بررسی این موضوع به کرمانشاه بفرستد.

وی با اشاره به موضوع کمبود پزشک در بیمارستان های مرزی، تاکید کرد: انتظار می رود وزیر بهداشت به قول هایی که در این راستا داده بود، عمل کند.


برچسب ها: استان کرمانشاه - کرمانشاه - استان - مجلس شورای اسلامی - رییس جمهور منتخب - رییس جمهور - بیکاری
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری در کرمانشاه به مرز خطر رسیده است

بیکاری در کرمانشاه به مرز خطر رسیده است