مطالب مرتبط:
پزشکیان: تلاش می کنم خدمتگزار صادقی برای مردم باشم
نفوذ اوکراین به خاک روسیه؛ تلاش برای کسب امتیازات جدید در میز مذاکره
تلاش ما این بود که در المپیک پاریس بدرخشیم
معاون سیاسی سپاه: برخی تلاش می کنند امام خمینی (ره) را تحریف کنند
اردوغان: مانع تلاش اسراییل برای به آتش کشیدن کل منطقه خواهیم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 10:002024-08-15سياسي

تلاش برای رفع دغدغه خبرنگاران


معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران دیشب در مراسمی که با هدف قدردانی از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای مازندران در ساری برگزار شد گفت: اقدامات خبرنگاران استان را ارج می نهیم و برای رفع دغدغه های آنها بیشتر تلاش می کنیم.

عزیززاده گرجی خبرنگاری را حرفه ای ارزشمند و متعالی دانست و تاکید کرد: نقد منصفانه، صداقت و سلامت در کلام و گفتار خبرنگاران از مجموعه مدیران استانی و اقدامات آنها، در پیشرفت و تعالی استان بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: مشکلات و مطالبات حوزه رسانه ای باید به صورت صنفی پیگیری شود و مدیران نیز در این امر نقش تسهیل گری خود را باید ارتقا دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این آیین گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده بهره برداری از تالار مرکزی استان و واگذاری آن به بخش خصوصی به زودی انجام خواهد پذیرفت.

آهنگر با تایید این مورد که تالار مرکزی ساری تاکنون چندین نوبت افتتاح شد، اما به بهره برداری نرسید ادامه داد: فقط دو درصد از فرایند تکمیل تالار مرکزی ساری باقی مانده که این امر نیز با سرعت و جدیت در حال انجام است.


برچسب ها: خبرنگاران - استان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مازندران - اقدامات - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع دغدغه خبرنگاران

تلاش برای رفع دغدغه خبرنگاران