مطالب مرتبط:
قیمت و نحوه خرید عسل ارگانیک و طبیعی
چهره واقعی بازیگر اوشین لو رفت! باور نمی کنید چه کسی بوده
چهره حمید سریال ستایش بعد از 6 سال باور نکردنی است
باور عمیق به وعده های الهی دلیل آرامش رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط حساس است
چهره حمید سریال ستایش بعد از 6 سال باور نکردنی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 14:102024-08-17اقتصادي

تشخیص عسل طبیعی+ 10 باور غلط!


بسیاری از افراد عسل را جایگزین قند و شکر می کنند تا سلامتی خود را تضمین کنند، غافل از اینکه عسل تقلبی دشمن سلامتی آنها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، تشخیص عسل طبیعی از تقلبی یکی از چالش های افرادی است که عسل بخشی از جیره غذایی آنها را شامل می شود.

بسیاری از افراد عسل طبیعی را جایگزین قند و شکر می کنند تا سلامتی خود را تضمین کنند، غافل از اینکه عسل تقلبی دشمن سلامتی آنها می شود و آنجاست که باید گفت: صد رحمت به قند و شکر! باورهای غلط در تشخیص عسل طبیعی از تقلبی یک سری باورهای غلط برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی باب شده و تا حدودی توسط عموم مردم پذیرفته شده که متاسفانه هیچکدام از اینها منبع علمی نداشته و توسط هیچ نهاد علمی یا سازمان های مواد غذایی سراسر جهان پذیرفته شده نیست، که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم: 1.

غلظت عسل بسیاری از افراد تصور می کنند که عسل باید غلیظ باشد، ولی غلظت یا ویسکوزیته عسل عامل تعیین کننده ای نیست، چرا که بسیاری از عسل های طبیعی و با کیفیت هستند که از غلظت پایینی برخوردار هستند.

عسل های: بهار نارنج، مرکبات، گاوپونه و اقاقیا عسل های پر طرفداری هستند که غلظت کمی دارند و در مقابل عسل های: آویشن، مریم گلی، زول غلظت بالاتری دارند و اینها هم جزو عسل های با کیفیت محسوب می شوند.


برچسب ها: عسل طبیعی - طبیعی - تقلبی - سلامتی - قند و شکر - باورهای غلط - تشخیص
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص عسل طبیعی+ 10 باور غلط!

تشخیص عسل طبیعی+ 10 باور غلط!